Sep 19, 2008

DaH TeRbUkTi...BkN CkP KoSoNg....

memang la muka aku takde iras Saif Ali Khan...dia yg ckp...nak kata iras denis bergkamp idola minah ni pun jauh sekali...kalau banding ngan brother nie lg la...dgn rambut ikal mayang dia jek, aku dah tertinggal doploh tiang...mkn asap jek lah aku nanti...

tp peristiwa dlm bus intra kota hampir 5 tahun lepas...memang betul2 mengesahkan at least david beckhem leh berdiri sama rendah ngan aku la...

masa tu aku dlm perjalanan ke kl...lebih tepat lg pertama kompleks...port melepak hujung minggu...nak naik kete takde...yelah student lg, seluar kecik pun harap mak bapak belikan...naik moto??? kang tak pepasal jd mcm mamat nih...haru jek...

bus 338 - shah alam ke kl, hujung2 minggu memang padat ngan para siawazahnya...bkn reti beratur, org yg sopan mcm aku nih lah selalu jd mangsa berdiri...tah hape yg dicarik kat kl...aku lain takde, main game ngan memember...saja buang masa...

dah sejam perjalanan...kaki mula lenguh2, seat haram takde yg kosong...kalau ikut protes maunya aku berlunjur jek kat lantai bus...bia la org nak kata apa...bayar tambang sama gak...tp pepasal org lain leh duduk, aku kne berdiri nih...

tiba2 aku terdengar bisikan nakal gadis2 diseat tak jauh dr aku...sempat la aku kerling sekali dua...

''ko try la..'' gadis 1
''ish...tak mau lah..'' gadis 2
''hik..hik..'' gadis 3
''pegi la...'' gadis 1

tiba2 gadis 2 bgn dr tempat duduk dan menuju kearah aku...aku buat bodo jek, senyum pun tak...nanti kata aku perasan sesorang...bdn aku hadap kesisi bus, tgn plak pegang tiang...tampa berkata spatah pun, dia berpusing ke arah kwn2 dia dan menggesel belakang dia di belakang aku...sejibik cam gaya demi moore dlm striptease...

tekekek2 kwn dia gelak tgk gaya dia...mak aiii...sikit pon aku tak rasa ghairah...meremang bulu roma aku ada la...malu ngan passenger lain satu hal...patutla rate perempuan melayu murah...

ps: dulu aku benar2 'suci'...kalau berani buatlah skang nih...ha ha ha

27 comments:

Fadh Rahman said...

memang aku tak nafikan tahap kehenseman ko...tengok gambar masa ko toleh jer dah terserlah kejantanan...tue baru dari sipi...klau dari depan...mau pengsan 7 hari 7 malam...

alif-mikail said...

wah! ni confirm bdak tu tidur tak sedar.. makan kentaki berketul2.. mandi confirm basah.. ah ahhahahha..

Rahimin Idris said...

hahaha aku dah cakap dulu. kau kalau masuk AF mmg king of sms la hahaha

Ojie said...

skrg dah tak 'suci'mcm dulu ke man?
ahaha..

yoshz said...

haha. bas mini ker? kalau tgh panas, tiang tu sejuk. Layan tu pegang2 tiang..

aku link blog ko..

dzul said...

man..rupa macam kita ni kan..mmg budak2 pompuan suka goda macam tu..standard je tu.

aku dulu penah jugak ada awek nak buat aku abang angkat la..mcm berebut2..masa tu aku darjah 6, dah besar ni takde pulak..hahaha

Anonymous said...

Salam sedara helang,

Tu dia...Awek ni menggatal tahap mereka2 kat Lorong Haji Taib...

Aduhai...

Bikin kasi jatuh standard aawek2 Melayu la...

Denanz ... said...

kan bagus kalau tiga tiga tu gesel-gesel.

*ish ... dah lama la tak naik bas.*

biskutrajin said...

wohooo...wokey...dh gersang sgt agaknye dorg 2...pastu msti die dpat duet bet 2, x pon kengkawan dorg blanje mkn psl mission accomplished..eheh

Wardrobe kita said...

"..patutla rate perempuan melayu murah..."

Ini boleh menimbulkan pergaduhan..

~ujicham~ said...

macam tak pecaya! kalau yg buat tu budak uitm.. malunya!

poyotito said...

kes2 gini buat gua jadi nak naik bas semula ni..

HO HO

klu lu masuk AF,kompom gua afundi, tapi sikit2 je la pasal gua kredit pun jarang ada..

hans said...

apa plak budak uitm yg dituduh...
adoi...

azmi yusof said...

man..patut ko libas jer ngan sayap ko..tak pun patuk hidung..menggatal jer kejenyer!!

Unknown said...

iman kau betul2 kuat..tp bab ensem kau kalah dgn freddy...kih3..mmg dugaan kat shah alam kuat..aku prnah digoda awek sekelas nk gi disko..gila ke apa..

Don Balon said...

Man, memang angker...peww!!

Hajime said...

ko ni...
melepaskan pluang!
2 org tu...
3 some layan...

man_helang said...

akumasih...arghhh...ko pun apa kurangnya....

alif...alah...minah sewel tu...jagn dilayan sgt...

min...tp kan aku dah habaq awai2 dgn bro rambut ikal mayang tu aku tak terlawan...

ojie...dlu suci...skang suci dlm debu...ahaks...

yoshz...arghhhh...ko nih aku dah pk lain bab pegang tiang tu...bkn bas mini la...bus intrakota...bas panjang...k nanti aku link ko balik...

dzul...aku tak besa digoda...dlu sekolah agama berasrama...mana de ckp ngan bdk pompuan...ha ha ha...dah tua2 sapa yg nak amik jd abg angkat...

master yoda...bkn sume...d org tu kurang siuman kot...geli aku...kot nak wat tu bia la tempat tesorok sket...ha ha ha

denanz...ha ha ha...kang kak dehan baca kene piat baru tau...

biskut...aku ingat dia singgah mc. d kat cm celebrate kot...ha ha

qaseh...bknaku ckp...ko clikla kat ayt melayu highlight merah tu...tp tak sume org cam tu...yg pastinya ko yg jenis berhati mulia...ye tak???

ujicham...aku rasa bkn bdk uitm...tp aku tak tanya plak...tak kuasa aku...dlm dunia nih mcm2 bende plik bleh berlaku...jgn tak caya plak...

poyo...ahhh...naik bus bsan la...naik moto la...bru leh lepak bawah flyover...huh hu

hans...aku tak tuduh bdk uitm la...aku pun tak tahu bdk mana...cuma kebetulan aku naik kat shah alam bus tu...rasanya tak...

azmi...time tu aku lum dikenali sebagai man helang lg...skang nih kalau kene...memang aku bahasakan...

uxop...kuat tak kuat la...sebab open space...aku nih jenis tau malu...ko g jek disco tu...dia nak blanja... ha ha ha...wei freddy tu tahap dewa hensemnya...

don...angker...cam sundel bolong..ha ha

hajime...gile three som...yg satu pun mengah...

melayuangkat said...

Assalamualaikum Man,

Wah, patutlah Fatin cute mute...

Man, kau sahaja yang tahu agaknya....pasal Perempuan Melayu. Ramai lelaki antarabangsa suka pada Gadis/Perempuan/Wanita Melayu. Sekarang begitu ramai Lelaki Mat Salleh, Korea, Jepun suka kahwin dengan yang Melayu.

Anak Mak Cik, si K tu pun ada Mat Salleh benar benar minat kat dia, Mak Cik kata tak payahlah. Kalau boleh carilah yang sebangsa dan seagama, melainkan kalau dah jodoh. Tapi kalau boleh elakkanlah dulu.

Adalah dua tiga gadis Melayu yang 'off track' itu biasalah tetapi Gadis Melayu memang istimewa, sampai siap dengan Lagunya sekali.

Lelaki Melayu macam mana pulak ratingnya Man?

Anonymous said...

Dengar tu Man pesanan Makcik Melayu Angkat...

Hang dah la ade anak pompuan...

Btul2 la hang didik dia...

Mudah2an jadi anak yg solehah slalu yang kan doakan ko dan isteri ko nanti

l.i.f.e said...

isks isks iskssssss

Ki Kiey said...

ish.

xpaTut btul!

Harimau-Menaip said...

Man..Bohjan ko Man.

Time gawat ni, kalau tak kongsi, tak boleh.

apek terror said...

itu baru sikit gua penah kene lagi worst dri tu beb..

Anonymous said...

hahaha kalau sekarag kene piat telinga dengan isteri hehehe

Anonymous said...

MaN,
KaN Aku daH PESaN,
'TANPA' bukan 'TAMPA'
SuSaH BETuL La NaK AJaR oRaNG Tua Nie..KEH2..

man_helang said...

makcik...betul tu makcik...mcm pisang panas lakunya ank gadis kita di mata mereka...itu yg saya risaukan...moral2 anak melayu dah semakin meluntur...sy risaukan ank sy bila dah besar nanti...jejaka melayu pun sama gak makcik...kadang2 lebih teruk lg adela...

master yoda...insyaallah...akn aku usahakan mendidik dia sebaiknya...

life... :)

kikey...mmang tak patut...

tok rimau...ala aku tau ko lg hebat..ha ha ha

apek...ko tahap dewa...aku baru biginer...

generasi...ha ha ha...tul tu...

lipan...arghhh...ko lg tua 5 tahun dr aku....