Oct 8, 2008

tHiS BloG Is UnDer ConStrUcTioN...


maaf buat sahabat2 bloggawan sekalian...blog aku nih terpaksa aku bekukan buat sementara waktu diatas sebab2 yg tdk dpt dielakkan...



ps: aku baru dpt kojo baru, sibuk la sket...lg pun mood aku takder sejak akhir2 nih nak berblog...entah pesal tah, tiba2 selera jd tumpul nak menulis...draf dah blambak aku tulis kat umah...mungkin sebab air biru muda yg aku oder bulan posa ari tu dah basi...air biru tua dah lama berkeladak, naik kembang tekak aku nak minum, aku humbankan aje...tinggal skang air hijau jek lg...kalau yg nih pun xpired, maka aku akn mati kehausanlah nampaknya nanti...


15 comments:

kulatlapok said...

salam Bro;

Selamat brehat, semoga job baru beri rezeki yg berlipat ganda.

Ojie said...

biru muda?
biru tua?
hijau?
hmmm sgt sesuatu tuh..
hehehe...
ada kaitan kah?
atau aku je yg bersangka mcm tuh?
huhuhu..

poyotito said...

peh..bukan main bermetafora lagi lu kali ni apahal?

Fadh Rahman said...

man, hidup bak roda...kadang di atas kadang di bawah...teruskan ber'blog' walau jarang2...

alif-mikail said...

wah! dah berpolitik bro man helang ni..


asyik2 kerja baru!.. kasi tukor la tajuk .. hehee

Anonymous said...

Salam sedara helang,

Slamat bekerje kembali la bro...

Takpe,wat mane yg patut dulu....

Tapi,berbunga la bro ayat ko ni...

dzul said...

aik..tukar lagi sekali ke..ke, tempat tu ler..

under construction..mcm tgh buat hiway

melayuangkat said...

Assalamualaikum Man,

Take care!

Wardrobe kita said...

biru...hijau..biru..hijau..ting..biru muda jap!

ko keje kat ne pulak nih?

coffee.and.sugar said...

salam perkenalan

Don Balon said...

Man Eagle..
Insya-Allah yang hijau tu tetap evergreen dan greenpeace selalu.. :)

Miss Jaz said...

salam manhelang..salam perkenalan..

teddi said...

salam bro...
emm adoi xbest lah mcm nie
harap2 kau kembali secepat mungkin

man_helang said...

kulat...ye tq...ko jgk begitu harapnya...

ojie...itu hanya sekadar air, lan posa kan air kaler mcm2...ha ha ha

poyo...aku tak bermetafora la...aku berhalusinasi...

aku masih disini...aku dah merasa roda yg kat bawah...perit gak...tp takpe...slow2...

alif...apa bleh buat...ko baca la next entri aku...nanti ko paham...

master yoda...aku kalau dah otak kacau memang ade kuar bunga sket...ha ha ha...

dzul...ko baca next entri...

makcik...thanks, makcik pun....

qaseh...ko pun baca la next entri...

coffee...ye slm...thanks...

miss jazz...k salam...thanks...

utopia...insyaallah...thanks...

Anonymous said...

Certainly. So happens. We can communicate on this theme. Here or in PM.