Jun 16, 2008

Selamat Pengantin Baru

Sumber Gambar : Utusan Malaysia

  • Alhamdulillah...kalaulah semua org nak berbuat macam nih, alamatnya cita2 pemimpin kita sepaya mengubah cara hidup, dan berjimat pasti akan berjaya.
  • tp selalunya yang berminat nak melangsungkan perkahwinan begini hanya rakyat marhaen...depa2 yang kat atas tu biasanya duk habis berpuluh ribu hanya kat pembuatan kek sahaja..lain2 blanja paham2 ajalah...
  • cuba kita suh mereka wat macam nih untuk pernikahan anak mereka, tak pun untuk mereka sendri (buka cawangan lain), agak2nya mautak mereka wat???
  • apapun selamat pengantin baru untuk pasangan tersebut, moga rumah tangga mereka di berkati ALLAh...

3 comments:

Kerajaan Rakyat said...

Salam Manhelang,

Semoga saudara menjadi jurutera yang berjaya dan blogger yang berwibawa.

Salam takzim

Desperado said...

Selamat Pengantin Baru...ada member ker dalam gambar tu man?
Selamat menjadi blogger yang menyediakan ulasan yang bernas!

www.pilihananda08.blogspot.com

melayuangkat said...

Salam Man Helang,

Sama-samalah kita mendoakan Kebahagian semua Pengantin Baru, Semoga Allah swt akan memberkati hidup baru mereka, jodoh berkekalan sehingga ke anak cucu cicit, InsyaAllah.

Bersyukurlah, ada yang prihatin untuk mengadakan dan menyenangkan urusan orang lain apatah lagi dalam bab mendirikan Masjid ini. Yang penting itu adalah Akad Nikahnya.

Tentang orang atasan nak buat kenduri bagai nak rak, itu tepuk dada tanya selera. Terpulanglah pada kemampuan masing masing. Yang penting satu ikatan kasih sayang itu halal dan mengikut Syarak.

WaAllahuAlam.