Jun 19, 2008

My DiLeMMa!!!


  • kalau org lainlah aku rasa mesti org tu dah terkincit dlm seluar, bilamana ade sebilangan juak2nya yg dulu bkn main teguh berdiri dibelakangnya, memberikan kata2 hikmat dan berpuitis untuk dia terus TIDO kini telah berpaling tadah...memilih utk memberikan undi tdk percaya...
  • tp bg aku tdk pd yg sorang nih, pasai apa??? pasai dia MR. COOL, kalau tak takdelah time nak bg pengunguman kenaikan harga MINYAK yg membolehkan rakyat NAIK DARAH dia boleh tersenyum n lg satu yg aku respek gle ngan mamat nih...dia leh SLEEP STANDING...cayalah...
  • kalau diikutkan dia masih mempunyai majoriti walaupun ditolak 2 org pembelot tersebut, so apa yg nak ditakutkan???melainkan org JERLUN A/K DURI DLM DAGING UMNO n anak RAJA BERJIWA RAKYAT dr GUA MUSANG juga turut serta dlm pengundian tersebut...
  • jika itu berlaku, pastinya bahagian2 lain akan terpanggil utk turut serta atau paling tdk pun akn ada ckp2 belakang yg cuba meniupkan api 'PERJUANGAN'...
  • bg aku samaada dia berundur dan menyerahkan tampuk pemerintahan kepada ANAK TUN ABDUL RAZAK ataupun tidak, sudah tdk menjadi hal lg, kerana reputasinya telah menjadi amat buruk...pasai apa? pasai BELUM PERNAH TERJADI DLM SEJARAH MALAYSIA, PM DIBERIKAN UNDI TDK PERCAYA DI PARLIMEN, di ulang TIDAK PERNAH!!!

2 comments:

Akar Umbi said...

Man mana kau tau dia tak terkincit. Kau mana nampak dan kau tak tau. Sebenarnya, sejak mulai 9/3/08 dia dah mula pakai pampers. Lain kali tanyalah orang tua-tua macam aku ni.

man_helang said...

lan...ha ha ha

aku saje puji dlm perli tu...