Jun 25, 2008

Bisness Cup Cake & Cake


  • erm...ari nih aku nak lari sket dari tajuk berbaur politik...
  • memandangkan kerajaan menggalakkan rakyat untuk mengubah cara hidup dan berusaha lebih untuk meningkatkan pendapatan isirumah, maka aku n wife (sebenaunya wife aku jek wat, aku cume tumpang glamer) dgn semangat menyahut cabaran kerajaan tersebut...
  • bermula dari kelmarin iaitu 25/06/2008 my wife dah pun memulakan bisness kecil-kecilan iaitu membuat cake dan cup cake dlm pelbagai rasa (coklat, vanilla strawberry dll)
  • kami menerima tempahan membuat cake (harijadi, non formal celebration kecuali kek kawen pasai lum expert lg)...kalau tempahan cup cake untuk majlis perkahwinan kami terima (sebagai buah tgn kat hadirin...)
  • so..lepas nih kalau ade sesiapa yg berminat nak tempah bleh bg no. contact ke e-mail aku kat mienie_03@yahoo.com
  • so lg satu kalau ade sesiapa yang duk mengata kat aku kata aku tak berusaha nak berubah, hanya tahu complain kat gomen jek, aku dgn rela hati leh g 'sepak' orang tu...komplain2 gak, usaha2 gak, kalau tak komplain depa2 tu ingat depa2 tu dah cukup bagus kat atas tu...

No comments: